Základem stravování pro klienty zdravotních pojišťoven je servírovaná racionální strava (Standard).
STANDARD | ||||||
Snídaně | servírovaná, výběrem ze 3 menu, nápoje | |||||
Oběd | servírovaný, výběrem ze 3 menu, nápoje | |||||
Večeře | servírovaná, výběrem ze 2 menu, nápoje |
Další možností stravování je nadstandardní strava (Komfort)
KOMFORT | |||||||||
Snídaně | bufetový způsob (teplé i studené pokrmy, ovoce, zelenina, cereálie + jogurt, teplé a studené nápoje) | ||||||||
Oběd | včetně polévky, výběr ze 3 menu | ||||||||
Večeře | výběr ze 3 menu |
DIETNÍ UPŘESNĚNÍ PRO KLIENTY KLP a PLP
Základní dieta – bez doplatku,racionální, nízkocholesterolová, diabetická, s omezením tuků.
Speciální dieta – bez doplatku, po předložení lékařského potvrzení, které si klient přiveze od svého ošetřujícího lékaře (ne starší 30dnů) . intolerance lepku, intolerance laktózy, intolerance mléčné bílkoviny, histaminová, bezezbytková, potravinové alergie (celer, sójové boby, ryby …).
Speciální dieta – s doplatkem - 100,-/den, vegetariánská, veganská, bezsacharidová.
Dietní stravu je potřeba nahlásit minimálně 3 dny před nástupem do lázní pí. Ivě Bořkové na telefon 602 426 340, nebo e-mail: iva.borkova@lazne1897.cz
Příplatek za dietu hradí klient na místě